Cestování

Jižní Indie 2012
16.9. - 7.10. 2009

Letos jsem se opět vypravil do míst mně dobře známých, ovšem navštívil jsem i spoustu nových. Cesta začala a skončila v Bombaji, odkud jsme pokračovali do několika míst v Karnatace a do Goa. Navštívili jsme plantáže s exotickým kořením, spoustu hinduistických chrámů, pláže a úžasné dávné království Vijayanagaru v Hampi.

Toskánsko na kole 2010
Na tomto týdenním výletu jsem se snažil poznat toskánskou krajinu, věhlasná vína, jednoduchou, ale výbornou kuchyni, a to vše ze sedla kola, nejdříve oblíbeného, později nenáviděného dopravního prostředku...


Itálie
1.11 - 8.11. 2009

Brazílie 
16.9. - 7.10. 2009

Náhoda tomu chtěla, abych objevil last minute letenky do Brazílie za poloviční cenu, a jelikož byly do města Salvador da Bahia, rozhodl jsem se, že tento brazilský stát procestuju křížem krážem a vynechám standardní destinace typu Rio nebo Iguacu, kde už jsem před několika lety stejně byl.

Athény
15.5. - 18.5. 2009

Dokud ještě fungovala společnost SkyEurope, bylo docela snadné dostat se za pár peněz do zajímavých destinací, jako třeba Athény. Kromě běžných památek jsme se zaměřili hodně i na zdejší gastronomii...

Nepál 2007
Nikde jinde na světě nenajdete úžasnější horskou scenérii než v Nepálu. 16-denní Everest Base Camp trek jsem ukončil na Kala Patthar (5545m) a dále jsem pokračoval na vrchol Gokyo Ri (5367m). Detailní popis treku včetně mapy a praktických informací k výstupu.
Místo tak fascinující, že snadno zapomenete jak jste blízko smrti.
V Nepálu jsem strávil měsíc, a kromě zmíněného treku jsem navštívil Kathmandu, Bandipur, Pokharu a města v Kathmandu Valley: Pashupatinath, Bodnath, Patan a Swayambhunath.

Indie 
23.11. - 14.12. 2008

Indie je země neomezených možností. Přijel jsem zde jako turista, a hned druhý den bác! Objevil mě hledač talentů pro bollywoodský průmysl a než jsem se stihl zaklimatizovat, hrál jsem v jednom akčním filmu! Netušil jsem, že podobný akční film se odehraje přímo v ulicích Bombaye o pár dní později a střílet se bude ostrýma...

Švýcarsko na kole
23.8. - 29.8. 2008

Švýcarsko je země poro cyklistiku jak dělaná. Všechny cyklostezky jsou perfektně značené a je tady velmi hustá síť. Toto je stručný deník z naší cesty. Navštívili jsme regiony Jura (u města Solothurn) a Lugano, italskou část Švýcarska.

Okomentovat

0 Komentáře