Calangute & Baga

5.-7.12.2008
Vagator je malá pěkná příjemná pláž s minimem otravů a večer živou party scénou, ale už mě to tu moc nebavilo, a tak jsem chtěl zase kousek dál. Do Palolem, což by měla být nejidyličtější pláž v Goa, to sice není moc daleko, ale se zdejším transportem bych jel půl dne tam a pak půl dne zpět.
Na doporučení Davida tedy jedu do resortu Calangute a Baga. Hlavním lákadlem tady je asi výborná kuchyně. Pláž jako taková mě ale dost zklamala. Připadal jsem si jako na Costa del Sol. Je dlouhá možná 4km a po celé délce jsou rozložené deštníky a lehátka, na kterých se rozvalují pomalu se grilující rusové. Ti tady tvoří opravdu majoritní skupinu a taky to dávají všem patřičně najevo. Příklad: dva z nich přišli do restaurace a objednali si ruský salát. V Goa, která je proslavená svou vynikající kuchyní, hlavně masem, rybami a mořskými plody!!! Trochu se v tom pošťourali a vrátili to se slovy tohle není ruský salát, u nás v rusku ho děláme jinak! Takovou bych mu jednu fláknul...
Všechny tři dny měly prakticky stejný scénář, jen jsem se válel na pláži, opaloval se, koupal, občas jsem si prošel bazar a koupil nějakou maličkost a hodně jedl. Místní kuchyně je opravdu vynikající, hlavně v restauraci Souza Lobo, která je vyhlášená mezi místníma a má každý večer narváno. Ochutnal jsem např. Prawns rava masala (v těstíčku), kingfish reshad (ryba se skvělou jemně pikantní směsí koření), chicken cafreal, calamari rava nebo nejslavnější goanský recept vindaloo.
V neděli večer už jsem měl rezervovaný noční autobus do Hampi.

Okomentovat

1 Komentáře

mamka píše…
Ahoj Tome,jsem ráda, že si užíváš pohodu na plážích a dobré jídlo, tak aspoň z této cesty nepřijedeš tak vychrtlý jako z těch předešlých.Doufám,že nám pak doma nějakou tu dobrotu připravíš.Prozatím stále žádný sníh.Pozdravy od všech zasílá mamka